ارتش اشغالگر پس از بمباران و حملات توپخانه ای، بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود درآورد اما باز هم هیچ اسیری پیدا نشد.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۷۸

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچ یک از اسرای خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

در همین حال خبرنگار شبکه تلویزیونی «العربی» قطر گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته و در جریان حمله به این بیمارستان یکی از نظامیان این رژیم هم زخمی شده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت 80 فلسطینی در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.

برخی منابع در داخل بیمارستان شفا گفتند ارتش صهیونیستی از بامداد امروز بیش از 40 مرتبه این بیمارستان را بمباران کرده است.

عملیات خاکبرداری اشغالگران اسرائیلی در داخل بیمارستان هم همچنان ادامه دارد.

شبکه العربی به نقل از برخی منابع از دو انفجار مهیب در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.

این شبکه افزود بیش از 30 هزار آواره و بی‌سرپناه در داخل بیمارستان جانشان در خطر است.

بیش از 5 هزار مجروح نیز به سبب ادامه بمباران‌ها و قطع جریان برق در خطر هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته (یکشنبه) به بهانه مبارزه با حماس، بار دیگر بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حملات، نظامیان اشغالگر اسرائیلی هم اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند.

ارتش این رژیم همانند گذشته این بار نیز ادعا کرده که این عملیات بر اساس اطلاعاتی انجام شده که حاکی از حضور حماس و مخفی شدن اعضای آن در این بیمارستان بوده است.

در واکنش به این حملات، وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی همچنان با طرح روایات دروغ و ساختگی به دنبال فریب دنیا و توجیه یورش به بیمارستان شفا است.

این وزارتخانه بیان کرد که هدف از حمله نظامی به بیمارستان شفا نابودی کامل نظام سلامت و بهداشت در شمال غزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها